Goed onderhoud en een snelle, deskundige service kunnen soms letterlijk van levensbelang zijn.
Om een optimale service te kunnen bieden, is Huisman 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar. De eigen Technische Dienst bestaat uit ervaren medewerkers die adequaat reageren op de meest uiteenlopende serviceverzoeken.
Door onze eigen Technische Dienst kan er jaarlijks onderhoud worden uitgevoerd voor uw medische apparatuur, zodat een optimale kwaliteit gegarandeerd is. Het is goed om te weten, dat Huisman Medisch de controles uitvoert op zowel door onszelf geleverde, als op apparatuur geleverd door derden. Ons specialisme is dus altijd voor u inzetbaar.
Een controle op éénmalige basis heeft weinig zin. De essentie van een geborgde controle is juist de vastgelegde frequentie ervan. Zo heeft u altijd de geruststelling, dat u voortdurend voldoet aan alle wettelijk gestelde eisen.
Onderhoudswerkzaamheden kunnen op locatie worden verricht, of in de werkplaats van Huisman Medisch. Indien noodzakelijk, is voor vaste relaties vervangende apparatuur beschikbaar.
Onze gedegen, gedetailleerde controles en inspecties spelen zich af op 3 terreinen:
Graag geven wij u hiervan enkele herkenbare voorbeelden:
Wij maken voor ieder apparaat een aparte onderhoudsbon op. Apparatuur dat door onze Technische Dienst wordt afgekeurd, zal door hen worden meegenomen dit ter voorkoming van het opnieuw rouleren van afgekeurde apparatuur in uw zorginstelling.
Tenslotte maken wij voor u een totaaloverzicht op van alle apparatuur, zodat in één oogopslag te zien is welk merk/type apparatuur u in huis heeft; dit om wildgroei te voorkomen. Wanneer apparatuur bij ons is aangeschaft, kunt u aan de hand van een vermelde aanschafdatum in het totaaloverzicht zien, wanneer uw apparatuur weer aan vervanging toe is. Een belangrijke tool voor uw budgetering!
Een belangrijk moment voor u om de regelmatige controle op uw hulpmiddelen op verpleegkundig niveau veilig te stellen. Op zijn minst te bepraten met ons als expert. Ziet u direct de urgentie in van onze dringende boodschap en wilt niet wachten? Belt u ons dan gerust.
Omdat Huisman dag en nacht klaar staat voor haar klanten waar bereikbaarheid en flexibiliteit van levensbelang kan zijn.
Omdat Huisman helder en transparant communiceert zoals begrijpbare facturen zonder verrassingen.
Omdat Huisman haar klanten helpt tot ze geholpen zijn. Dat kan soms iets kosten maar helpen doen ze altijd.